Nowy jacht V40 o dynamicznym wnętrzu, wyjątkowych właściwościach morskich i obszernych przestrzeniach stanowi kwintesencję naszych jachtów klasy V. Jego okna na lewej burcie rozmieszczone kaskadowo na całej długości kadłuba w kształcie litery V przepuszczają światło do salonu i kabin. Jego przestronny kokpit oferuje przepiękny stół z drewna tekowego i dobrze wyposażony barek w kolorze szarym z opcją dodania składanego łóżka do opalania na rufie.

Pod pokładem, paleta barw cynowo-szarych i szaro-białych podkreśla nowoczesny wygląd klasy V. Jego przestronny salon i dobrze wyposażona kuchnia stanowią doskonałe miejsce dla odpoczynku, natomiast obie kabiny łączą w sobie nowoczesny styl i dobrze wyważone proporcje. Kabina w części dziobowej jest wyposażona w łazienkę z dodatkowym dostępem do salonu, natomiast kabinę na rufie można w razie potrzeby wyposażyć w dodatkowe koje przesuwne dla dwóch osób.

Specyfikacja

Podstawowe wymiary

Długość całkowita (z pulpitem) 42 stóp 6 cali (12.98m)
Długość całkowita (bez pulpitu) 41 stóp 6 cali (12.65)
Zanurzenie 12 stóp 5 cali (3.81m)
Przybliżona wyporność 9,100kg (20,062lbs)
Pojemność zbiornika paliwa 160 galonów/192 galonów amerykańskich/730l
Pojemność zbiornika wody (bez podgrzewacza) 71 galonów/85 galonów amerykańskich/322 l
Draft (podniesione dyski) 1 stóp 10 cali (0.56m)
Draft (opuszczone dyski)  3 stóp 4 cali (1.02m)

Opcje silnika - diesel

Podwójny silnik Volvo D6-330 DP (2 x 330mhp) Zakres prędkości: 36-38 węzły†
 

KOKPIT

Siedzenia w kształcie litery U ze stołem z drewna tekowego (z opcją przekształcenia na podwójne łóżko do opalania)


Siedzenie w kształcie litery L


Elektrycznie otwierany szyberdach


Barek ze zlewem, lodówka otwierana od góry i opcjonalny grill elektryczny


Zamykany przy użyciu sprężyn gazowych właz z dostępem do maszynowni


Specjalna bramka prowadzi do platformy kąpielowej (z opcjonalnym elektrohydraulicznym mechanizmem podnosząco-opuszczającym), składaną drabinką kąpielową, zimnym i gorącym prysznicem oraz schowkiem na łódź pomocniczą


Schowek na tratwę ratunkową


Duży schowek z dostępem poprzez drzwi i właz w siedzeniu na rufie


Schowek zawierający wejście elektryczne 220/240V dla zasilania z brzegu


Schowek z kurkami paliwa


Osłona rufowa kokpitu


Dostępny jest opcjonalny materac do opalania z siedzeniem na rufie i zaciskami umożliwiającymi wymianę


POZYCJA KOŁA STEROWEGO

Podwójne siedzenie przy kole sterowym z zagłówkami


Pełna instrumentacja silnika, w tym wskaźniki paliwa i kontrolki do sterowania pracą silnika


System nawigacyjny zawiera VHF/RT, log prędkości i odległości, echosondę z alarmem oraz kompas magnetyczny wysokich prędkości


Kontrolki dla wycieraczek szyb, pompy zęzowej, kołowrotu kotwicy, trymerów i trymera napędu rufowego


Stół nawigacyjny


Sterowany zdalnie reflektor poszukiwawczy

Może Ci się spodobać