Nowy jacht Princess V40 o dynamicznym wnętrzu, wyjątkowych właściwościach morskich i obszernych przestrzeniach stanowi kwintesencję naszych jachtów klasy V. Jego okna na lewej burcie rozmieszczone kaskadowo na całej długości kadłuba w kształcie litery V przepuszczają światło do salonu i kabin. Jego przestronny kokpit wyposażony jest w przepiękny stół z drewna tekowego i barek w kolorze szarym. Opcją dodatkową jest składane łóżko do opalania na rufie.

Pod pokładem, paleta barw cynowo-szarych i szaro-białych podkreśla nowoczesny wygląd klasy V. Jego przestronny salon i dobrze wyposażona kuchnia stanowią doskonałe miejsce dla odpoczynku, natomiast obie kabiny łączą w sobie nowoczesny styl i dobrze wyważone proporcje. Kabina w części dziobowej jest wyposażona w łazienkę z dodatkowym dostępem do salonu. Kabinę na rufie można w razie potrzeby wyposażyć w dodatkowe koje przesuwne dla dwóch osób.

Specyfikacja

Podstawowe wymiary

Długość całkowita (z pulpitem) 42 stopy 6 cali (12.98m)
Długość całkowita (bez pulpitu) 41 stóp 6 cali (12.65m)
Szerokość 12 stóp 5 cali (3.81m)
Zanurzenie (podniesione tyski) 1 stopa 10 cali (0.56m)
Zanurzenie (opuszczone dyski) 3 stopy 4 cale (1.02m)
Wyporność 10,145kg (22,366lbs)
Pojemność zbiornika paliwa 160 galonów/ 192 galonów amerykańskich/730l
Pojemność zbiornika wody (z podgrzewaczem) 71 galonów/ 85 galonów amerykańskich/322l

Opcje silnika - diesel

Podwójny silnik Volvo D6-340 DP (2 x 340mhp) Zakres prędkości: 36-38 węzły†

KOKPIT
Siedzenia w kształcie litery U ze stołem z drewna tekowego (z opcją przekształcenia na podwójne łóżko do opalania)


Siedzenie w kształcie litery L


Elektrycznie otwierany szyberdach


Barek ze zlewem, lodówka otwierana od góry i opcjonalny grill elektryczny


Zamykany przy użyciu sprężyn gazowych właz z dostępem do maszynowni


Specjalna bramka prowadzi do platformy kąpielowej (z opcjonalnym elektrohydraulicznym mechanizmem podnosząco-opuszczającym), składaną drabinką kąpielową, zimnym i gorącym prysznicem oraz schowkiem na łódź pomocniczą


Schowek na tratwę ratunkową


Duży schowek z dostępem poprzez drzwi i właz w siedzeniu na rufie


Schowek zawierający wejście elektryczne 220/240V dla zasilania z brzegu


Schowek z kurkami paliwa


Osłona rufowa kokpitu


Dostępny jest opcjonalny materac do opalania z siedzeniem na rufie i zaciskami umożliwiającymi wymianę

POZYCJA KOŁA STEROWEGO
Podwójne siedzenie przy kole sterowym z zagłówkami


Pełna instrumentacja silnika, w tym wskaźniki paliwa i kontrolki do sterowania pracą silnika


System nawigacyjny zawiera VHF/RT, log prędkości i odległości, echosondę z alarmem oraz kompas magnetyczny wysokich prędkości


Kontrolki dla wycieraczek szyb, pompy zęzowej, kołowrotu kotwicy, trymerów i trymera napędu rufowego


Stół nawigacyjny


Sterowany zdalnie reflektor poszukiwawczy

Może Ci się spodobać